Smart Experience

Smart znaczy sprytny, mądry. Smart Experience to filozofia podejścia do projektów internetowych związana z maksymalnym uproszczeniem interfejsu, a co za tym idzie wyglądu strony. Ma to potężny wpływ na klienta, który w zależności od swoich doświadczeń będzie chciał z nami współpracować, albo... gdzieś indziej znajdzie rozwiązanie swoich problemów.



 

Każda strona, czy sklep internetowy bazuje na określonym szablonie. 

Nawet jeśli ten układ elementów, grafik, przycisków jest rzadki, połączony z naszymi niepowtarzalnymi grafikami, plikami wideo to przecież wciąż mówimy o szablonie. Sztuką nie jest zastosowanie szablonu, ale zrobienie tego w taki sposób aby wygląd witryny w jak najlepszy sposób przyciągał uwagę odbiorców, mówiąc krótko - aby robił to co do niego należy. Każdy zna powiedzenie, że sukces wymaga czasu. Niestety nie ma ono tak dosłownego znaczenia w doświadczeniach klienta na stronie internetowej. Tutaj czas jest na wagę złota i im więcej tego czasu klient straci na "szarpaniu się" żeby wykonać jakąś czynność, tym częściej zrezygnuje z dalszych interakcji, po prostu będzie miał już dość.

 

 

I tutaj właśnie pojawia się filozofia Smart Experience

Moje zadanie jako osoby, w której ręce oddajesz stronę internetową swojego biznesu w sieci to nie tylko zastosowanie szablonu, ale również jego maksymalne uproszczenie, zoptymalizowanie. Podczas, gdy wiele osób pracujących na co dzień z projektami internetowymi stawia na ekscytujący wygląd i optymalizację polegającą głównie na wyłączeniu funkcjonalności, ja stawiam na prostotę, która wyróżnia daną witrynę z setek, a może tysięcy podobnie wyglądających. Dzięki moim działaniom jest każda strona jest wygodna w obsłudze, przejrzysta i funkcjonalna - takie są gotowe projekty stworzone w Janek IT. Jeżeli posiadasz stronę zbudowaną we współpracy z innym podmiotem też możemy pomóc, przeprowadzając - na Twoje zlecenie - audyt w ramach Pakietu Smart Experience.

 

 

Możesz sobie zadać w tym miejscu pytanie: co daje uproszczenie witryny? 

No cóż, postaw się na chwilę w roli klienta swojej firmy. Wolisz, aby strona sklepu wczytywała się wolno, czy szybko? Wolisz długo szukać najprostszych informacji na witrynie i tracić czas, czy może chcesz mieć wszystko pod ręką? Chcesz, aby witryna działała jedynie na komputerze (tryb przeglądania: urządzenie typu komputer), czy bardziej ucieszy cię możliwość korzystania ze strony na każdym urządzeniu, także na smartfonie? To oczywiście pytania retoryczne, ale niezbędne do tego, aby pokazać (przynajmniej w przybliżeniu) istotę i sens Smart Experience.

 

 

Filozofia Smart Experience pomaga wrócić do korzeni internetowego doświadczenia.

Przejrzystość, zamiast nadmiaru gadżetów. Prostota, zamiast skomplikowanego interfejsu. Funkcjonalność, zamiast chaosu. I najważniejsze: nie chodzi tylko o to, żeby było przyjemnie, żeby klient łatwo uzyskał niezbędne informacje, żeby bezproblemowo wykonał zaplanowane zadania, ale o to, żeby... zapamiętał to doświadczenie, połączył je z określoną marką i... dokonał zakupów. Najlepiej takich, które będą się powtarzać. Jeżeli coś jest przyjemne, ma w sobie dobre emocje, to chcemy do tego czegoś wracać. Jeżeli coś jest nieprzyjemne, kojarzy się z wysiłkiem, to chcemy o tym zapomnieć i nie marzymy o powtórzeniu tego doświadczenia.

 

 

W jaki sposób Janek IT realizuje filozofię Smart Experience?

Najważniejsze: słuchamy Ciebie, bo strona, czy sklep internetowy to przecież Twoja wizytówka, to mały wycinek tego w jaki sposób komunikujesz się z swoimi klientami i jak chcesz ich zdobywać. Ten etap Pakietu Smart Experience nie jest w zasadzie ograniczony czasowo, bo chodzi nam o uzyskanie informacji, które odpowiedzą na pytanie co musi być zmienione. Po takim wywiadzie przychodzi czas na prawdziwe zmierzenie się z projektem i do tego zadania często może być konieczne udostępnienie tymczasowego konta klienta, dzięki któremu będzie możliwe przetestowanie, ocenienie projektu, oraz zaproponowanie jego niezbędnych optymalizacji. Na końcu otrzymujesz drogą elektroniczną specjalny raport, który pokazuje w jakich miejscach znajdują się obszary do poprawy, propozycje zmian, wraz z opisanym wpływem na doświadczenia użytkownika, czyli Twojego klienta.

 


Ile kosztuje Pakiet Smart Experience i jak długo trwa jego realizacja?

W zależności od rozmiaru audytowanego produktu Janek IT proponuje trzy wersje Pakietu Smart Experience: mini (500 złotych), midi (1000 złotych) i maxi (1500 złotych). Orientacyjny czas realizacji Pakietu Smart Exprience również zależy od wybranej wersji. Najmniejszy pakiet (mini) to z reguły 2-3 dni oczekiwania - od momentu rozpoczęcia konsultacji aż do wygenerowania końcowego raportu. Na pakiet midi potrzebujemy już około tygodnia, a przy wyborze pakietu maxi wypełnienie usługi zajmuje przynajmniej dwa tygodnie.

 

 

Skąd mam wiedzieć jaki Pakiet Smart Experience powinienem wybrać?

Informację dotyczącą rozmiaru pakietu uzyskasz zamawiając bezpłatną konsultację online, lub wysyłając zapytanie bezpośrednio na maila obsługowego Janek IT: kontakt@janekit.pl.



A teraz czas na małe podsumowanie:

- warto zainwestować w to, aby aplikacja, strona naszej firmy, strona naszego sklepu internetowego była lepsza

- klient lubi jeśli na naszej stronie wszystko idzie zgodnie z planem, a obsługa tej strony jest prosta i intuicyjna

- każdy projekt internetowy może być zoptymalizowany, zrobiony by lepiej odpowiadał na potrzeby klienta i zrobiony tak, żeby więcej sprzedawał

- przejrzystość, prostota, funkcjonalność projektu internetowego są celem Pakietu Smart Experience

- aby dowiedzieć się, która wersja Pakietu Smart Experience będzie odpowiednia wystarczy skontaktować się z Janek IT

- Pakiet Smart Experience jest dostępny w Jankosklepie!

 

 

Masz pytania? Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się ze mną i odbierz darmową, 15-minutową konsultację.

Marcin Jabłoński kontakt@janekit.pl


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Działalność gospodarcza w internecie, a język

Warto mówić prawdę

Ach, ta dywersyfikacja, czyli powrót do początków